Autor Wiadomość
Grand
PostWysłany: Pon 17:19, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Jedna uwaga do granatnika.
Trzeba też pamiętać zeby niewystrzeliwać granatów w momencie kiedy będzie nam potrzebny pasek. Np na oazie w sytuacji kiedy biegniemy do dziala i widzimy ze ktos podlozyl dynamit to lepiej wrzucic tam zwykly granat niz wystrzelony z garanda bo zabraknie nam paska i misja przegrana.
Fatum
PostWysłany: Nie 17:41, 24 Wrz 2006    Temat postu: We need an engineer ! Poradnuk dla enga :D

Postać bardzo ważna ,jeśli nie najważniejsza w rozgrywkach ET. Brak dobrego inżyniera w teamie jest najczęściej przyczyną przegranej rozgrywki. W teamie z medykiem jest w stanie doprowadzić do finału . Jest jedyną postacią która potrafi budować (barykady) ,naprawiać oraz wysadzać cele (w tej roli ograniczone możliwości posiada Cover Ops).

Jeśli chodzi o wybór broni jaką może się posługiwać - ma do wyboru w zależności od tego w jakiej znajduje się drużynie Thompson lub M1 Garand w Allies lub MP40 albo K43 w Axis. M1 Garand oraz K43 jako broń strzelecka jest idealna dla wprawionego engineera gdyż posiada jako jedyna możliwość wystrzeliwania granatników. Mając wprawne oko można tą bronią razić przeciwnika nie mając z nim bezpośredniego kontaktu. Zważywszy na dalekosiężność granatów wyrzucanych przy wystrzale z tej broni i parabolę z jaką leci pocisk ,w sprzyjających warunkach można w znaczący sposób rozrzedzić szeregi przeciwnika. Thompson i MP40 jest bronią szybkostrzelną i dlatego dobrą na każdą okazję ,tym bardziej że uzupełniać amunicję można z innej broni pozostawionej na polu walki przez zabitych z teamu.

Inżynier jako postać w teamie ma ściśle określone zadania do wykonania . Głupotą jest wdawanie się w bezpośrednią walkę , bez zniszczenia lub naprawy (w zależności w jaki jesteśmy teamie) obiektu. Specjalizacja inżyniera polega na budowaniu fortyfikacji i podkładaniu min oraz dynamitu pod wyznaczone cele. Dlatego inżynier nie idzie w pierwszej linii, tylko jako jeden z ostatnich wchodzi na teren walki aby wykonać powierzone zadanie. Prawie na każdej mapie na początku rozgrywki jest wystarczająca ilość czasu aby wybudować fortyfikacje, comand post'a lub rozmieścić miny czy tez podłożyć dynamit. I jest to najważniejszy z celów jakim powinien zająć się inżynier

Jako jedyny w teamie ma możliwość uzbrajania i rozbrajania min. W zależności od serwera na jakim przeszło nam grać mamy do dyspozycji od 10 do nawet 28 min !!! Smile Od nas zależy jak je spożytkujemy- i tu ważne jest aby stawiać je w miejscach newralgicznych i w miarę rozrzucić po terenie. Stawianie min w jednym miejscu jest wielkim nieporozumieniem ponieważ jeden przeciwnik z wrogiego teamu w momencie wejścia na pole minowe może nam w ten sposób oczyścić swoim "ciałem" całe pole minowe. Stawianie min w wąskich przejściach i tunelach oczyści szeregi wrogiego teamu, ale pamiętajmy najlepiej rozmieszczać miny "zygzakowato" tak aby nie utrudnić przejścia swoim współtowarzyszom .

Jako inżynier masz możliwość zdobycia 4 stopni "wtajemniczenia" .Z każdym zdobytym stopniem sprawności bojowej czas na uzbrojenie dynamitu ,miny skraca się przez co masz czasami możliwość podłożenia w sprzyjających warunkach 2-óch a nie jednego dynamitu !!! Inżynier z wrogiego teamu nie ma możliwości sprawdzenia który z dynamitów został wcześniej podłożony więc rozbraja ten który akurat ma pod ręką - w ten sposób nie raz udawało się zniszczyć obiekt na kilka sekund przed końcem rozgrywki !!!! Smile

I jeszcze jedno - używając M1 Garand lub K43 czy też podkładając miny i dynamit pasek mocy nam się zmniejsza więc zanim załadujemy granatnik musimy mieć pewność że pasek mocy jest co najmniej w połowie pełen w innym przypadku nie oddamy strzału do przeciwnika

Przy 4 poziomie inżynierii mamy na wyposażeniu kamizelkę kuloodporną/przeciwodłamkową która chroni nas w 50% przed skutkami bliskich wybuchów. Czasem w czasie takiego wybuchu mamy możliwość zwiedzenia pola walki z "lotu ptaka". Naprawdę polecam-bo warto być engineerem.....

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group