Forum Forum klanu 6th Division Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Deploy mortar :D Czyli zabawy mortarem :D
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu 6th Division Strona Główna -> Porady ET

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fatum
Administrator
Administrator



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec


PostWysłany: Nie 17:46, 24 Wrz 2006    Temat postu: Deploy mortar :D Czyli zabawy mortarem :D

Szanowni killerzy Smile Muszę trochę powiedzieć o tej wspaniałej broni masowego rażenia . Zanim rozpracowałem zasadę działania tego "ustrojstwa" minęło trochę czasu. Ale teraz mogę powiedzieć, że dobre umiejscowienie z mortarem działa oczyszczająco niczym firewall w szeregach wroga. Zasada działania jest znana wszystkim co niego obsługiwali - czyli wystrzel i zapomnij..... he he .

Na Oasis męczy mnie mortar więc go nie używam, hmm ale na Baterry to nie sposób lepiej natrzepać sobie XP jak mortarem - tylko jest jedno ale... field musi dostarczać ammo . I jest mi obojętne w którym teamie jestem Axis czy Allies. Jeśli w Allies to ustawienie mortara i czas wysyłu musi być ściśle zgrany z respawnem Axis w innym wypadku pociski lecą w próżnię ... Nie radzę robić tego na serwach gdzie zabroniony jest spawnkilling !!! Jeśli jestem w Axis to mortar powstrzyma engów przed budową pomostu ale tylko czasami....Wink Jeśli jestem w teamie Allies to respawnuje się na drugim spawnie gdyż jest to idealne miejsce do ostrzeliwania przeciwnika.

Ustawiając mortar pod odpowiednim kątem idealnie pociski lądują w spawnie Axis Smile I muszę zaznaczyć że bardzo trudno jest zniszczyć pozycję w jakiej się znajduję - chyba że Axis wychodzi na skarpę od strony Command Posta, w tym momencie skazany jestem na porażkę!!! Ale nie ma tego złego co na dobre nie wychodzi - skoro Axis są na skarpie czyż nie jest to nadarzająca się okazja do zdobycia przez Coverta ubrania przeciwnika Smile

Gold Rush równie piękna mapka do używania mortara przez obie strony konfliktu. Jako Axis powstrzymać można czołg przed pierwszą barykadą (za każdym razem wystarczają 3 pociski - za każdym razem należy wsłuchiwać się w komunikaty z pola walki. W momencie naprawy czołgu wysyłamy pakiet pocisków - efekt gwarantowany - straty w sprzęcie i ludziach.

Właściwie to na każdym etapie gry na tej mapie mortarem można zdobyć 4 poziom Smile i powiem szczerze jest to bardzo łatwe - warunek jeden !!! Patrzeć na mapkę, wciskać przycisk "G" i ustawiać kąt wyrzutu pocisków !

I ostatnia rada - przede wszystkim zgranie wystrzałów z respawnem przeciwnika, gdyż są miejsca na mapie gdzie przeciwnik tłoczy się przez chwilę i jest to idealna chwila aby ten moment wykorzystać do likwidacji przeważającej części zasobów ludzkich. Noo.... i liczcie się z obelgami jakie będą rzucane w waszą stronę przez stronę przeciwną ........ale taka jest cena SŁAWY !!!! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grand
Major
Major



Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: White100k


PostWysłany: Pon 17:01, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Hehe, nom mortar jest spoko i mysle ze jak bedziemy grali 6vs6 to trzeba bedzie go wziasc pod uwage. Jeynym jego minusem jest to ze trzeba sie dobrze zgrac z respem przeciwnika, ale mysle ze dobry timer i sprawa rozwiazana. Dlatego mysle ze juz ktos moze zaczac cwiczyc Soldierem.
Thx pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin